Online ontwerptool

Momenteel zijn alleen de uitnodigingen en de geboorteposters te personaliseren via onze ontwerptool. Alle andere printables / personaliseerbare producten zijn thuis via het gratis te downloaden programma Adobe Reader te personaliseren.

Het bestellen van een gepersonaliseerd product met de ontwerptool werkt als volgt:

  1. Ga naar de productpagina van je favoriete product.
  2. Druk op de knop “personaliseren”, de online editor opent nu.
  3. Pas het ontwerp aan.
  4. Controleer je ontwerp goed om fouten te voorkomen. Gebruik hiervoor de preview knop.
  5. Druk op de knop “submit". Hiermee wordt je ontwerp opgeslagen en keer je terug naar de productpagina.
  6. Maak een keuze qua aantal en formaat en voeg je ontwerp toe aan je winkelmandje.
  7. Open je winkelmandje en handel de bestelling verder af.
  8. Wil je toch nog een aanpassing doen in jouw ontwerp keer dan terug naar de productpagina en kies voor "mijn ontwerp bewerken" en plaats deze daarna opnieuw in winkelmandje, zorg dat je daarna de juiste versie verwijderd uit je winkelmandje.
  9. Heb je gekozen voor een digitaal bestand dan ontvang je binnen 24 uur jouw gepersonaliseerde ontwerp via de mail. Heb je gekozen voor drukwerk dan wordt jouw bestelling binnen 1 a 3 werkdagen verzonden.

Welke elementen kan ik aanpassen?

  • Teksten: bij vrijwel alle ontwerpen is alle tekst aan te passen. (o.a. lettertype, tekstkleur, de grootte etc.) en je kunt extra tekstvelden toevoegen.
  • Eigen afbeeldingen/foto's: je kunt eigen foto's of afbeeldingen toevoegen
  • Basisvormen: we hebben een aantal basisvormen toegevoegd die je kunt gebruiken en waarvan je de kleur en gradatie is aan te passen.
  • Ontwerp zelf: bij de meeste ontwerpen kunnen de afbeeldingen niet worden aangepast, verwijderd of toegevoegd.

Kan ik het ontwerp ook aanpassen op mijn mobiel?

Onze online editor is mobile-proof. Wel zijn enkele functies iets lastiger te vinden. Wij adviseren daarom toch een computer of laptop te gebruiken.

Er verschijnt een roze/rode stippellijn in het ontwerp, wat betekent dit?

De rode stippellijn geeft de snijlijn bij drukwerk aan. Om te zorgen dat er geen witte randen ontstaan rondom het ontwerp wordt er rondom 3 mm afgesneden.

Zorg dus dat je tekst ruim binnen de stippellijn valt en deze niet raakt want.

Ik heb mijn ontwerp in het winkelmandje geplaatst maar wil deze nogmaals bekijken of aanpassen. Kan dat?

Ja dat kan. Ga terug naar de productpagina. Je ziet nu dat hier een knop staat "bewerkt je ontwerp" of "start opnieuw". 

Ik heb mijn ontwerp gemaakt maar vooraf geen juiste keuze gemaakt voor aantal of formaat. Kan ik dit nog aanpassen?

Zodra je jouw ontwerp in de ontwerptool aangepast hebt keer je automatisch terug naar de productpagina. Hier kun je het aantal en formaat aanpassen en vervolgens jouw ontwerp toevoegen aan winkelmandje. had je deze al eerder toegevoegd in je winkelmandje bekijk het ontwerp in het winkelmandje dan goed zodat je de juiste verwijderd.

Ik zie het standaard ontwerp in mijn winkelwagentje staan, komt mijn eigen ontwerp wel goed door?

Wanneer je jouw ontwerp toevoegt aan je winkelmandje zie je een voorbeeld van jouw ontwerp. Mocht je het basisontwerp zien dan is jouw ontwerp mogelijk niet goed opgeslagen. Probeer het opnieuw of neem contact op met ons.

Ik wil na het bestellen mijn ontwerp wijzigen, kan dat?

Heb je je bestelling geplaatst en zie je bij ontvangst dat je een foutje hebt gemaakt of wil je toch nog iets wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Bij een digitaal bestand kunnen wij de aanpassing voor je doen en ontvang je gratis een nieuwe versie. Heb je gekozen voor drukwerk en is de bestelling al in productie genomen dan kunnen wij wel de aanpassing voor je doen maar zal er een kleine vergoeding gevraagd worden voor het opnieuw laten drukken van je bestelling.

Mijn drukwerk is beschadigd ontvangen of niet zoals ik deze besteld heb, wat moet ik doen?

Mocht er bij het drukken iets fout zijn gegaan of het poststuk tijdens versturen beschadigd laat het ons dan zo snel mogelijk weten door ons een email te sturen inclusief foto van je ontvangen product. Bij beschadiging ook graag een foto van de envelop. Is de fout gemaakt bij de drukkerij of is het pakket tijdens verzending beschadigd dan wordt deze altijd kosteloos opnieuw gedrukt. Er kan echter nooit een tegemoetkoming in geld worden gegeven bij een op maat gemaakt product.

Wat is de levertijd van mijn gepersonaliseerde items?

Op drukwerk zit een levertijd van 1 a 3 werkdagen. Digitale bestanden ontvang je op werkdagen binnen 24 uur.

 

Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via info@printjefeestje.nl 

Ontwerptool / online editor voorwaarden

Bij gebruik van onze ontwerptool geef je akkoord op onderstaande voorwaarden:

  • Bestanden worden geleverd of afgedrukt zoals besteld door de klant. Controleer daarom goed op spelfouten, data, namen etc. In principe ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele spelfouten of andere "fouten" in je ontwerp.
  • Wanneer drukwerk reeds in productie is genomen kan een bestelling alleen gewijzigd worden tegen een extra vergoeding.
  • Digitale en/of gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden.
  • Kleuren kunnen per beeldscherm verschillen. Dit heeft te maken met de verschillende instellingen van de beeldschermen. Ook kunnen kleuren per printer verschillen. Daarnaast heeft de papiersoort invloed op de uiteindelijke kleur. Het product dat je ontvangt kan dus iets afwijken van wat je op het beeldscherm ziet.
  • Onze ontwerpen en de ontwerptool mogen alleen gebruikt worden voor bestellingen bij Print je Feestje. Het is niet toegestaan om onze ontwerpen (digitaal) te kopiëren en voor eigen of commercieel gebruik in te zetten.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief